Velkommen til vores online returportal!
Her kan du:

1. Søge efter din ordre vha. ordrenummer & email
2. Vælge de produkter du ønsker at returnere
3. Generere et GLS returlabel.
4. Altid logge ind og tjekke status på din retursag

- smart ik?

______________________________

Følg de 3 trin for returneringer, ombytninger og reklamationer
(klik for at åbne hvert trin)

 

Her finder du din ordre, ved at indtaste din mail + ordrenummer, som du kan finde i din ordrebekræftelse. Herefter vælger du de produkter du ønsker at returnere/reklamere og indtaster begrundelse, noter osv. På denne måde kan vi nemt og hurtigt behandle din sag, så snart vi modtager din pakke.

Her kan du oprette dit returlabel, som du kan printe og sætte på din returpakke. Ved alm. returneringer vil en fragtomkostning på 39,- blive fratrukket dit returbeløb. Ved reklamationer vil labelet være gratis.

Har du husket det hele? Gå igennem denne checkliste før du afsender din returpakke til os!

1. Har du oprettet retur/reklamation på de ønskede produkter i Trin 1?
2. Har du husket at skrive evt. vigtige noter til din returnering/reklamation, så vi kan behandle din sag korrekt?
3. Har du pakket produkterne forsvarligt ind og i original emballage med intakte mærker?
4. Har du genereret et returlabel + printet det ud + sat det på pakken?
5. Kan du svare ja til ovenstående, er du nu klar til at afsende din returpakke!
Find din nærmeste GLS PakkeShop lige her for at aflevere den.

Der vil nu gå op til 10 hverdage før din returpakke er blevet behandlet. Du vil modtage mail fra os så snart vi har modtaget og behandlet din returnering.

Har du nogle spørgsmål? Så kontakt venligst vores kundeservice!