Vi kender alt til det der med, at man gerne lige vil se varen i virkeligheden eller i egne omgivelser. Derfor kan du inden for 14 dage altid returnere din vare eller bytte den til noget andet!

I Andcopenhagens returportal kan du hurtigt og nemt generere et gratis returlabel, som du selv kan printe og smække på din pakke. 
 

ÅBEN RETURPORTAL

 

_______________________

ofte stillede spørgsmål

Hvor lang tid kan jeg returnere min vare?
Du kan returnere din vare i op til 14 dage efter, du har modtaget eller afhentet den. Varen skal være i samme stand som da du modtog den.

Hvordan returnerer/bytter jeg min(e) vare(r)?
Ønsker du at returnere/bytte, skal du blot udfylde den vedlagte returneringsseddel og gå til vores returportal for at generere dit returlabel.

Hvad koster et returlabel?
- Skal du bytte én/flere af dine varer til en anden farve/størrelse, er brugen af labels genereret gennem vores returportal helt gratis.

- Skal du returnere én/alle dine varer, vil en fragtomkostning på 35 kr. blive fratrukket dit returbeløb.

Benytter du ikke vores returportal, er alle fragtomkostninger for egen regning. Alle returpakker skal sendes med omdeling som pakke (og ikke brev) til følgende adresse:

Andcopenhagen.dk
Fabriksvej 2
5485 Skamby

Når du sender din pakke, skal den være pakket forsvarligt ind og du må meget gerne skrive 'RETUR' uden på pakken.

Sender du din pakke som brev kan vi ikke garantere at pakken når hele vejen til vores lager - og da pakken er på eget ansvar indtil vi modtager den, kan vi ikke gennemføre din returnering før pakken er på vores lager. 

Hvordan og hvornår får jeg mine penge retur?
Når vi har modtaget din returnering kan der gå op til 10 hverdage før den er modtaget og behandlet færdig. 

Har du sat hak ved tilbagebetaling, vil købsbeløbet minus en fragtomkostning på 35 kr. blive refunderet gennem det kort du brugte til at lægge din ordre. Du vil modtage en mail fra os så snart din refundering er færdigbehandlet, og dine penge er på vej tilbage til din konto.

OBS. Hold øje med dit spam-filter, da vores mails godt kan ende der.

Har du udfyldt "byt til..." vil du modtage direkte besked fra GLS via email/og eller SMS, så snart din nye pakke er klar til afhentning.

OBS. Hold øje med dit spam-filter, da GLS' emails godt kan ende der.

Hvordan reklamerer jeg?
Enhver reklamation af en vare behandles på samme måde som returneringer - dog vil der ved godkendte reklamationer, ikke blive fratrukket en fragtomkostning fra dit returbeløb. Ved reklamationer bedes du angive fejlen i kommentarfeltet på retursedlen.