For at spare dig besværet ved at skrive til os med dit spørgsmål, har vi nedenfor listet nogle af de spørgsmål som vi oftest bliver stillet.

Har du spørgsmål til returnering og bytte? Så find svarene lige her

Kunne du ikke finde svar på lige netop dit spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os på kundeservice@andcopenhagen.com

  

Bestilling

Hvis du har gennemført vores checkout er din ordre helt sikkert gået igennem! For det meste er det en fejltastning af din email-adresse, som gør at du ikke har modtaget nogen email fra os endnu. Hvis du har du oprettet en konto hos os, kan du selv gå ind og ændre din email ved at logge ind her. Skriv til os hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, så vi kan ændre din email-adresse for dig, så vi kan få den sendt afsted igen.
Vi kan ikke foretage ændringer i din ordre, efter den er lagt.
Har du fortrudt din ordre eller købt det forkerte produkt? Så kan vi annullere din ordre for dig, såfremt din ordre endnu ikke er blevet pakket på vores lager. Hvis du endnu ikke har modtaget en mail fra os med dit trackingnummer, betyder det at vi stadig kan nå at annullere din ordre. Herefter kan du lægge en ny ordre.


Pre-orders

Du kan se den forventede forsendelsesdato under det produkt du har bestilt :-) 
Hele din ordre vil blive sendt samtidig - hvis du ønsker at modtage andre produkter før datoen for forsendelse af din pre-order, så skal du bestille disse produkter seperat.
Normalt trækker vi først pengene for din ordre, så snart de bliver afsendt fra vores lager. Men ved pre-orders/forudbestillinger, vil vi i tilfælde af en leveringstid på over 2 uger trække pengene før afsendelse, og der vil dermed forekomme en forudbetaling.


Betaling

Vi modtager følgende betalingskort på Andopenhagen.dk:
- Dankort
- VISA, VISA/Dankort, VISA Electron
- MasterCard.
Pengene vil blive trukket på dit kort så snart din ordre er blevet pakket og overleveret til GLS. Der går gerne 2-3 dage før pengene vil være trukket.


Levering

Vi sender pakker fra vores lager alle hverdage og din ordre vil derfor senest blive sendt afsted dagen efter du har lagt den.
Hvis du bestiller fre-søn, vil din pakke blive afsendt om mandagen.
Der går gerne 1-3 hverdage før du modtager din pakke, medmindre andet er blevet oplyst.
Nogle gange får fragtfirmaerne ikke scannet pakkerne ordenligt ved modtagelse. Derfor er dit tracking-link ikke altid opdateret korrekt. I de fleste tilfælde vil din pakke dog stadig blive leveret inden for vores angivne leveringstid. Har du, efter tre hverdage, stadig ikke modtaget din pakke - og viser tracking-linket stadig ikke noget. Så er du velkommen til at kontakte os.

Vi har gratis fragt på alle ordrer til Danmark på Andcopenhagen.dk, ved køb for over 400 kr. Vi sender fragtfrit med GLS til PakkeShop - og du kan også få sendt pakken direkte til dit hjem eller arbejdsplads mod en merpris. 

Vores fragtpriser til Danmark er

GLS PakkeShop - GRATIS ved køb over 400 kr.
GLS PakkeShop - 29 kr. ved køb under 400 kr.
GLS Private Delivery - 49-149 kr. 
GLS Erhvervsadresse - 39-99 kr.

Vores leveringstid er altid 1-3 hverdage, medmindre andet er anført.



Rabatkoder

Løbende afholder vi kampagner, hvor der ofte indgår rabatkoder. Vi sender altid vores rabatkoder direkte ud til alle dem som er skrevet op til vores nyhedsbrev. Derudover kan du løbende også risikere at finde rabatkoder på vores Facebook og Instagram.
Problemet opstår for det meste når man enten ikke har indtastet koden korrekt, eller når man ikke har opfyldt de eventuelle krav for rabatkodens gyldighed. Dette kan fx. være "rabatkoden gælder ved køb over 199 kr. ekskl. fragt".
Nej, du kan kun benytte en enkelt rabatkode ad gangen, da systemet ikke tillader brugen af to rabatkoder på samme tid.
Vi kan desværre ikke lave ændringer i ordrer, efter de er lagt. Dette gælder også rabatkoder. Har du glemt at benytte en rabatkode, eller fik du ikke aktiveret den inden du checkede ud, så kan du skrive til vores kundeservice og bede om at få annulleret din ordre. Herefter kan du lægge din ordre på ny, og benytte rabatkoden (såfremt den stadig er gyldig).

OBS. Bemærk at vi kun kan annullere din ordre såfremt den endnu ikke er blevet pakket på vores lager. Har du endnu ikke modtaget en mail fra os med et trackinglink, er din ordre ikke blevet pakket.