Jobopslag

23/04-19

E-commerce & SoMe-praktikanter søges

Har du flair for sociale medier og kommunikation, og kunne du tænke dig at blive en del af et lille team, hvor der er plads til idéer, ansvar og kreativitet? Så er det dig, som vi leder efter.

Om os
Andcopenhagen.dk gik i luften i august måned 2016 – og siden da er det gået rigtig stærkt. Vi sælger modetilbehør til stilbevidste kvinder mellem 18-35 år, og gør alt for at yde den bedste service til vores kunder, samt levere lækre produkter til gode priser. Vi er æstetikere med fingeren på pulsen, og vi går højt op i købsoplevelsen fra første klik til modtaget pakke. Vi sætter en ære i at skabe et lækkert univers omkring vores produkter på alle platforme.

Arbejdsopgaver

  • Være med til at drive og udvikle vores sociale medier, herunder Instagram og Facebook samt udarbejdelse af ugentlige skydninger og redigering af billeder og tekstforfatning til alle kanaler
  • Assistance ved kampagneskydninger
  • Være med til at håndtere den daglige kontakt med influencers, bloggere og andre medier (fx. modemagasiner)
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser samt kvalitetsoptimering på web
  • Assistance i forhold til kommunikationen B2B
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi forventer

  • At du har flair og interesse for digitale medier
  • At du er grundig og velformuleret på skrift og har sans for visuel kommunikation
  • At du er indstillet på, at dagligdagen også indeholder praktiske og administrative opgaver
  • At du trives i et uhøjtideligt miljø, hvor det lønner sig at komme med initiativer.
  • At du er god til at tage billeder og style
  • At du er imødekommende, udadvendt og ikke er bange for at engagere dig i nye mennesker og arrangementer.
  • At du kan tage ansvar for egne opgaver

Vi forestiller os at du 

  • Har viden og interesse i mode og trends
  • Muligvis er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, marketing, digitale medier eller grafisk design
  • Har erfaring i - og er kompetent bruger af Adobe-Pakken (Photoshop, Illustrator og/eller InDesign) - har du erfaring med billedbehandling i Lightroom, er dette også en fordel
  • Behersker både dansk og engelsk – såvel skriftligt som mundtligt.
  • Er æstetiker med en stærk sans for detaljer
  • Fotografiske skills (på Instagram niveau) er et krav, samt at du befinder dig lige så godt foran et kamera, som bag et.
  • Kendskab til Mailchimp og Shopify (eller andre ecommerce-systember) er et kæmpe plus!

Du vil komme til at sidde på vores hyggelige kontor på Østerbro sammen med resten af teamet.

Praktikken er på 37 timer/ugen i minimum 3 måneder – og meget gerne længere. Stillingen er ulønnet. Arbejdstiderne ligger man-fre mellem 9-17, og kan arrangeres efter dine behov ift. studie, fritidsaktiviteter osv. 

Ansøg

Lyder dette som noget for dig? Så send gerne din ansøgning samt CV til Maria Harmuth på mh@andcopenhagen.com.

Din ansøgning skal udover motiveret ansøgning og CV, indeholde: link til din Facebook, Instagram og LinkedIn-profil (såfremt du har disse)

OBS! Husk at oplyse hvornår du kan starte, og hvor længe du kan være hos os. Vi vil holde samtaler løbende og opstart vil være hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

 

9/7-17

Content Creator/PR-praktikant med stærk æstetisk sans og god forståelse for Sociale Medier 

 

Vi har god vind i sejlene og søger derfor en dedikeret praktikant, som vil være med til at realisere vores væksteventyr, gøre vores kunder endnu gladere og vores univers endnu federe.

om os
Andcopenhagen.dk gik i luften i august måned 2016 – og siden da er det gået rigtig stærkt. Vi sælger modetilbehør til stilbevidste kvinder mellem 18-35 år, og gør alt for at yde den bedste service til vores kunder samt levere lækre produkter til gode priser. Vi er æstetikere med fingeren på pulsen og går højt op i købsoplevelsen fra første klik til modtaget pakke og vi sætter en ære i at skabe et lækkert univers omkring vores produkter, på alle platforme.

om jobbet

  • Du kommer til at sidde med driften af vores Sociale Medier herunder; Instagram og Facebook
  • Du skal kunne tænke kreativt og skabe varieret og spændende indhold på vores sociale medier, i form af billeder, videoer og tekst
  • Være aktiv deltager i kreative brainstorms, strategi- og planlægningsmøder
  • Pleje og opstarte nye samarbejder med Instagrammers, bloggere og kendisser
  • Forberedelse samt eksekvering af events, møder og andre PR-relaterede opgaver
  • Håndtere henvendelser fra kunder på alle platforme, herunder mail og sociale medier
  • Diverse ad hoc opgaver og forfaldent arbejde.

 

din person

  • Positiv, udadvendt og med godt humør
  • Arbejdsom, lærenem og struktureret
  • Detaljeorienteret og går højt op i kvaliteten af de opgaver du udfører
  • Initiativrig, frisk og fuld af gode idéer
  • Har det godt med at arbejde selvstændigt og kan komme med uopfordrede inputs
  • Er en teamplayer som kan tage fat, og gerne tager til Odense med resten af holdet på vores lager for en dag
  • Kan overholde deadlines og føre opgaver til dørs

 

dine kvalifikationer

  • Erfaring inden for professionel færden på SoMe-kanalerne Instagram og Facebook er et kæmpe plus
  • Muligvis i gang med en uddannelse inden for kommunikation, marketing eller digitale medier
  • Behersker både dansk og engelsk – såvel skriftligt som mundtligt.
  • Serviceminded og god til kundepleje
  • Stærk æstetisk sans
  • Fotografiske skills (på Instagram niveau) er et krav
  • Kendskab til Adobe-pakken samt Mailchimp og Shopify er et kæmpe plus!

 

Du vil komme til at sidde midt inde i byen, på Købmagergade på vores hyggelige kontor sammen med vores team på 4 personer. Du vil være i tæt samarbejde med vores anden praktikant, samt kreative chef, Julie Randazzo. 

Praktikken er på 37 timer/ugen i minimum 3 måneder – og meget gerne længere. Stillingen er ulønnet. Arbejdstiderne ligger man-fre mellem 9-17, og kan arrangeres efter dine behov ift. studie, fritidsaktiviteter osv. 

ansøg
Lyder dette som noget for dig? Så send os din ansøgning, samt CV med billede til job@andcopenhagen.com

Din ansøgning skal udover motiveret ansøgning og CV, indeholde: link til din Facebook, Instagram og LinkedIn-profil (såfremt du har disse)

OBS! Husk at oplyse hvornår du kan starte og hvor længe du kan være hos os. Vi vil holde samtaler løbende og opstart vil være hurtigst muligt (tidligst 1. august 2017)

Vi glæder os til at høre fra dig!